dinsdag 20 januari 2009

Hoe kom ik hoog in Google?

Ga op zoek naar een onderwerp van je interesse.
Ik zal als voorbeeld geven van wat ikzelf de afgelopen twee dagen heb gemaakt.

Ik was op zoek naar een leuk en nieuw onderwerp om te verkopen op internet.
Het moest voldoen aan een aantal voorwaarden.

Het moest gratis zijn en snel en hoog in Google worden gevonden. (90% zoekt met Google)
Passief, dus een keer installeren en dan nog vele jaren genieten van de inkomsten.
Veel potentie voor de toekomst en mogelijk veel verkeer.
Hoge opbrengsten met verkoop.

Ik vond uit dat Poken iets nieuws was en heb toen uitgevonden dat ik in een paar dagen al op pagina 1 zou staan in Google en dat is me meteen al gelukt. Wat informatieve links maar wel meteen naar de Gadgetfabriek.
Om de pagina wat sterker en aantrekkelijker leesbaar te maken voor Google voeg ik plaatjes toe aan de pagina's en plaats ik wat gratis advertenties op bijvoorbeeld
Marktgigant
Marktplaza
Marktnet
en eventueel nog veel meer.

Per verkoop ontvang je 15% commissie en dat is best leuk. Het product kost maar € 14,95 en dat lijkt weinig, maar alle verkopen zijn passief en je hoeft er nu niet veel meer voor te doen.(Behalve vertrouwen zoeken in de goede vooruitgang.) Verder word al het extra wat word gekocht ook vergoed voor 15 procent! Er zitten nog veel meer goede kanten aan dit verhaal maar het is nu gewoon afwachten. Het is een kwestie van tijd en kijken of het product goed in Nederland aanslaat. Ik denk van wel!

Nou succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten